چند راه مطمئن برای سرمایه گذاری در بورس اعلام شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)،' ایوب باقرتبار' گفت: شركت های مشاور سرمایه گذاری از نهادهایی هستند كه مقررات ویژه ای برای آنها گذاشته شده است و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می كنند.

وی ادامه داد:این نهادها دارای نیروی انسانی و نرم افزارهای تخصصی و مناسب هستند، از همین رو یكی از نهادهای قابل اطمینانی به شمار می روند كه افراد می توانند پیش از سرمایه گذاری به آنها مراجعه كنند.

باقرتبار با اشاره به اینكه شركت های سبدگردان از نهادهای مالی جدید هستند كه سرمایه گذاران می توانند هم به این نهادهای مالی مراجعه كرده و هم دارایی خود را در اختیار آنها قرار دهند، اظهار داشت: شركت های مشاور سرمایه گذاری به سرمایه گذاران مشاوره می دهند، اما سرمایه گذاران می توانند دارایی های خود را در اختیار شركت های سبدگردان قرار دهند تا داد و ستد برای آنها انجام شود.

مدیر اداره نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار خاطرنشان كرد: صندوق های سرمایه گذاری هم یك روش غیرمستقیم و مطمئن سرمایه گذاری محسوب می شوند كه سال هاست در بازار سرمایه فعال بوده و عملكرد مثبتی را از خود نشان داده اند.

باقرتبار گفت: سرمایه گذاران بالقوه یا حتی بالفعل از این طریق می توانند وارد بازار سهام شوند.

وی با اشاره به اینكه در سال های اخیر موضوع سرمایه گذاری در بورس و شركت هایی كه سهامشان از طریق بورس واگذار می شود به گوش تك تك افراد جامعه رسیده است، گفت: این سوال برای بسیاری از سرمایه گذاران ایجاد شده كه چگونه می توان در این بازار فعالیت كرد.

وی به افرادی كه منابع مازاد دارند برای استفاده بهتر از فرصت ها توصیه كرد كه در بازار سهام سرمایه گذاری كنند، كه برای این منظور، بهترین راه، این است كه به نهادهایی مراجعه كنند كه سازمان بورس و اوراق بهادار آنها را مورد تایید قرار داده است.

باقر تبار گفت: در سنوات قبل، سرمایه گذاران مبتدی به تالارهای مناطق در شهرستان ها یا ساختمان بورس مراجعه كرده و با هر فردی كه مواجه می شدند اقدام به مشورت می كردند و این امكان وجود داشت كه راهنمایی صحیحی صورت نگرفته باشد.

وی تصریح كرد: بنابراین نیاز به چنین نهادی در بازارهای سرمایه احساس شد تا تحت نظارت سازمان فعالیت كند. در این شرایط افراد می توانند با رغبت و اطمینان خاطر به این نهادها مراجعه كرده و اقدام به خرید و فروش سهام كنند.

اقتصام** 9141 **1561





:: برچسب‌ها: مرخصی , نقاشی های دیواری , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: